Situs #1 Kunci Gitar dan Lirik Lagu terbaru

Selasa, 30 September 2014

Betapa Ku Cinta Padamu - Siti Nurhaliza

Kunci Gitar dan Lirik Lagu Betapa Ku Cinta Padamu

Intro : G Em C D

G Em
Andainya engkau ku miliki
C D
Sejak dulu, sebelumnya
G Em
Andai ku curah rasa hati
C D
Mungkin kini, ku kan tenang di samping mu


G Em
Belum puas ku menikmati
C
Kesan kasih sayang
D
Kau terpaksa pergi
G Em
Ingin kuterus di cinta ini
C D
Walau bisikanmu Azimat berduri


G Em
Cintaku yang berbunga
C D G
Jadi air mata di jariku


G Em
Betapa ku cinta padamu
C D
Katakanlah kau cinta padaku
G Em
Sematkan aku di hatimu
C
Walau di mana berada
D
Ingat ku dalam doa mu


G
Hiasilah hati
Em
Dengan cinta suci
C D
Selamanya....


G
Gemerlapkan jiwa
Em
Semikanlah cinta
C
Smoga kau dan aku
D
Akhirnya bersama


G
Aku kan menunggu
Em C D
walau tuk seribu tahun lagi


A
Gemerlapkan jiwa
F#m
Semikanlah cinta
D
Smoga kau dan aku
E
Akhirnya bersama


A
aku kan menunggu
F#m D E
walau tuk seribu...


Repeat & Fade Out:


Kunci Gitar dan Lirik Lagu Betapa Ku Cinta Padamu

Betapa Ku Cinta Padamu - Siti Nurhaliza Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 komentar:

Posting Komentar