Situs #1 Kunci Gitar dan Lirik Lagu terbaru

Selasa, 30 September 2014

Item Manis - Benyamin S

Kunci Gitar dan Lirik Lagu Item Manis

C
Gulitem si Lindulitem tem
G
Jalan-jalan ke Kampung Rawa
G
Si Ida kulit item
C
Biarpun begitu cs-an gua


C
Dal gendel si gundal gendel
G
Jalan-jalan eh ke Kampung Rawa
G
Eh Benyamin orangnye bogel
C
Biar begitu cs-an gua


C
Item bukan sembarang item
G C
Biar item putih dalemnye
C G
Gue tau semuanye item
C
Nyang putih Cuma giginye


C
Si Ida orangnye item tem
G
Sampe kapan juga tetep item
G
Eh Benyamin orangnye bogel
C
Sampe kapan juge tetep bogel


C
Gulipek si Lindu Lindulitem tem
G
Jalan-jalan ke Kampung Rawa
G
Si Ida kulitnye item
G C
Biar begitu cs-an gua


C
Dal gendel si gundal gendel
G
Jalan-jalan eh ke Kampung Rawa
G
Eh Benyamin orangnye bogel
G C
Biar begitu cs-an gua


C
Item bukan sembarang item
G C
Biar item putih dalemnye
G
Nyang gue tau semuanye item
G C
Nyang putih Cuma giginye


C
Dulipek si Lindu Lindulitem tem
G
Udeh item gak bisa putih
G
Dulipak si Lindulitem
G C

Kunci Gitar dan Lirik Lagu Item Manis

Item Manis - Benyamin S Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

0 komentar:

Posting Komentar